Subject: Lüganuse KOV eriplaneeringu kontakt
From: "Mihkel Annus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 17:03:49 +0300

Tere!

Kirjutan selleks, et kiirelt uurida. Ma tean, et Lüganuse vald on
tuuleparkide kohaliku omavalitsuse eriplaneeringu asukoha eelvaliku etapi
lähteseisukohtade ja KSH programmi avalikustamine käigus Transpordiametit
kui kaasatavat osapoolt sellest teavitanud.

Kuna soovime omalt poolt olla igasuguste võimalike küsimuste tekkimise
juures, et neid kiiresti ja efektiivselt lahenduse leiaksid, siis
otsekontakti saavutamise huvides uurin, kellega selle eriplaneeringuga
seonduvalt oleks kõige targem otse rääkida?

Heade soovidega

Mihkel Annus

Arenduse projektijuht

M: +372 5691 3094

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.